Main Article Content
Article Details
Detal Dzisiaj Network (Retail Trade Today Network). [2009]. [Available at:] www.retailnetwork.com.pl and www.detaldzisiaj.com.pl. [Accessed: May 2010].
Droga do aktywizowania polskich nabywców finalnych na rynku produktów spożywczych (Path to mobilization of Polish final buyers on the market of food products). [2009]. A. Baruk (ed.). Dom Organizatora Publishing House, Toruń, pp. 190.
Dystrybucja artykułów FMCG w Polsce 2008. (Distribution of FMCG in Poland 2008). [2009]. Strategic Report GfK Polonia.
Food products retail trade in Poland 2009. Market analysis and forecast for the years 2010-2012. [2010]. [Available at:] www.retailpoland.com. [Accessed: May 2010].
Handel detaliczny artykułami spożywczymi w Polsce 2009. Analiza rynku i prognozy rozwoju na lata 2010-2012. (Retail trade in groceries in Poland 2009. The market analysis and development forecast for the years 2010-2012). [2010]. [Available at:] www.retailpoland.com. [Accessed: May 2010]. [Accessed: May 2010].
Handel wewnętrzny w Polsce w 2007 roku. (Domestic trade in Poland in 2007). [2008]. U. Kłosiewicz-Górecka (ed.). Instytut Badań Rynku, Konsumpcji i Koniunktur (Institute for Market, Consumption and Business Cycles Research), Warsaw, pp. 87.
Hościłowicz E., Janowska I., Meredyk K. [2008]: Instrumenty marketingu jako czynnik ekspansji sektora żywnosciowego. (Marketing instruments as a factor of expansion of the food sector). Wydawnictwo Wyższej Szkoły Finansów i Zarządzania, Białystok, pp. 182.
Kosicka-Gębska M., Tul-Krzyszczuk A., Gębski J. [2009]: Handel detaliczny żywnością w Polsce. (The food products retail trade in Poland). Wydawnictwo SGGW, Warsaw, pp. 151.
Łukasik P. [2008]: Marketing w handlu detalicznym produktami spożywczymi. (Marketing in food products retail trade). Wydawnictwo Uniwersytetu Marii Curie Skłodowskiej, Lublin, p. 38.
Podstawy marketingu żywności. (Rudiments of marketing of food products). [2007]. M. Jeznach (ed.). Wydawnictwo SGGW, Warsaw, pp. 136.
Rynek wewnętrzny w 2008 roku. (Domestic Market in 2008). [2009]. GUS (Central Statistical Office of Poland), Warsaw.
Słomińska B. [2008]: Kierunki ewolucji kanałów dystrybucji artykułów konsumpcyjnych w Polsce. (Directions of evolution of distribution channels of consumer goods in Poland). Handel Wewnętrzny vol. 6, p. 19.
Szymanowski W. [2008]: Zarządzanie łańcuchami dostaw żywności w Polsce. (Managing the chains of supply of food in Poland). Diffin, Warsaw, pp. 173.
Trzcińska M. [2006]: Aktywne opakowania w przemyśle spożywczym. (Acticve packaging in the food industry). Przemysł Spożywczy vol. 1, p. 17.
Downloads
- Renata Matysik-Pejas, Monika Szafrańska, Agnieszka Potocka, Stan i uwarunkowania wymiany handlowej Polski z Rosją w zakresie produktów rolno-spożywczych , Zeszyty Naukowe SGGW w Warszawie - Problemy Rolnictwa Światowego: Tom 10 Nr 2 (2010)
- Iwona Batyk, Zmiany w polskim handlu zagranicznym produktami rolno spożywczymi z Federacją Rosyjską w latach 2006-2015 , Zeszyty Naukowe SGGW w Warszawie - Problemy Rolnictwa Światowego: Tom 18 Nr 1 (2018)
Możesz również Rozpocznij zaawansowane wyszukiwanie podobieństw dla tego artykułu.
Utwór dostępny jest na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa – Użycie niekomercyjne 4.0 Międzynarodowe.