Main Article Content
Article Details
Drożdż J. [2008]: Liderzy branż spożywczych. Przemysł Spożywczy nr 8, ss.32-36.
Kociszewski M., Szwacka-Mokrzycka J.[2009]: Stymulatory i bariery rozwoju przemysłu spożywczego. Roczniki Naukowe SERiA tom XI, zeszyt 3, ss.177-182.
Kotler Ph. [1994]: Marketing. Analiza, planowanie, wdrażanie i kontrola. Gebethner i S-ka, Warszawa.
Łopaciuk W. [2009]: Handel zagraniczny polską żywnością w 2008r. Przemysł Spożywczy nr 1, ss.12-16.
Łopaciuk W. [2008]: Kraje WNP – Rynki zbytu czy konkurenci. Przemysł Spożywczy nr 1, ss. 2-6.
Penc J.[1995]: Strategia Zarządzania. Agencja Wydawnicza Placet. Warszawa.
Rocznik Statystyczny Rolnictwa i Obszarów Wiejskich 2008. [2008]. GUS, Warszawa.
Seremak-Bulge J.[2008]: Produkcja i przetwórstwo mleka w Polsce. Przemysł Spożywczy 10, ss.2-8.
Szczepaniak I. [2006]: Konkurencyjność polskiego sektora rolno-spożywczego po wejściu do Unii Europejskiej. Raport 57. IERiGŻ, Warszawa.
Szwacka J. [2003]: Zmiany zachowań nabywców jako determinanta kształtowania strategii segmentacyjnych przedsiębiorstw przemysłu spożywczego w Polsce. Wydawnictwo SGGW, Warszawa.
Szwacka J. [2007]: Competitive Force and its Implications for Strategy Shaping of Food Industry in Poland. Proceedings of the 8th International Conference of the Faculty of Management Koper. University of Primorska, Portoroż, Slovenia.
Szwacka J, Chudzian J.[2007]: Lojalność jako determinanta silnej marki na rynku produktów żywnościowych. Uniwersytet Rzeszowski, Rzeszów.
Urban R. [2006]: Raport o stanie i perspektywach przemysłu rolno-żywnościowego. IERiGŻ, Warszawa.
Urban R. [2007]: Tendencje rozwojowe polskiego przemysłu spożywczego. Przemysł Spożywczy nr 8, ss.20-25.
Urban R. [2008]: Przemysł spożywczy w Polsce w 2008. Raport (dla ING). IERiGŻ, Warszawa.
Urban R. [2008]: Polski rynek żywności i napojów. Przemysł Spożywczy nr 8, ss.26-30.
Wierzejski T., Gornowicz W. [2008]: Internacjonalizacja sektora rolno-spożywczego. Przemysł Spożywczy nr 12, ss.14-18.
Downloads
- Wiesława Cieślewicz, Finansowe wsparcie inwestycji w polskim przemyśle rolno-spożywczym , Zeszyty Naukowe SGGW w Warszawie - Problemy Rolnictwa Światowego: Tom 11 Nr 2 (2011)
Możesz również Rozpocznij zaawansowane wyszukiwanie podobieństw dla tego artykułu.
- Joanna Szwacka-Mokrzycka, Grzegorz Letkowski, Kierunki dostosowań przedsiębiorstw handlowych do wzorców zakupowych konsumentów , Zeszyty Naukowe SGGW w Warszawie - Problemy Rolnictwa Światowego: Tom 18 Nr 4 (2018)
Utwór dostępny jest na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa – Użycie niekomercyjne 4.0 Międzynarodowe.