Zachowania nabywcze konsumentów na rynku dóbr szybkozbywalnych w latach 1992-2007
Main Article Content
Słowa kluczowe
:
konsument, preferencje, supermarkety, zakupy, FMCG, promocje
Abstrakt
W artykule przedstawiono wyniki badań nad zwyczajami zakupowymi polskich konsumentów w latach 1992, 1995, 1997-2007, omawiając zmiany trendów w ich upodobaniach i przyzwyczajeniach. Zachowania nabywcze konsumentów polskich uległy przeobrażeniom, zbliżając się do standardów europejskich. W kontekście oceny potencjału ekonomicznego gospodarstw domowych rozpoznano przeobrażenia procesu zakupu dóbr oraz zmiany w opiniach i preferencjach nabywczych konsumentów.
Article Details
Jak cytować
Idzik, M. (2008). Zachowania nabywcze konsumentów na rynku dóbr szybkozbywalnych w latach 1992-2007. Zeszyty Naukowe SGGW W Warszawie - Problemy Rolnictwa Światowego, 4, 198–206. https://doi.org/10.22630/PRS.2008.4.31
Bibliografia
Omnibus XII 1992, 1995, 1997-2007. [1992 – 2008 passim]. Pentor Research International, Warszawa.
Polski konsument 1992-2005. [2006]. Pentor Research International, Warszawa.
Statystyki
Downloads
Download data is not yet available.
Rekomendowane teksty
Podobne artykuły
- Marta Domagalska-Grędys, Perspektywy rozwoju produktów tradycyjnych Podkarpacia w kontekście opinii mieszkańców , Zeszyty Naukowe SGGW w Warszawie - Problemy Rolnictwa Światowego: Tom 4 (2008)
Możesz również Rozpocznij zaawansowane wyszukiwanie podobieństw dla tego artykułu.
Licencja
Utwór dostępny jest na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa – Użycie niekomercyjne 4.0 Międzynarodowe.