Ocena skuteczności promocji produktów regionalnych na Podkarpaciu i Lubelszczyźnie

Main Article Content

Iwona Oleniuch
Sławomir Giera
Małgorzata Krasna


Słowa kluczowe : produkt regionalny, promocja żywności, skuteczność promocji
Abstrakt
Przedmiotem pracy jest próba oceny skuteczności promocji produktów regionalnych.Podstawą wnioskowania były badania ankietowe przeprowadzone w miesiącach luty i marzec 2007 r.w województwie podkarpackim i lubelskim. Dobór próby miał charakter celowy. Przeankietowano250 osób: klientów marketów, uczniów ostatnich klas dwóch szkół gospodarczych oraz mieszkańcówwsi.

Article Details

Jak cytować
Oleniuch, I., Giera, S., & Krasna, M. (2007). Ocena skuteczności promocji produktów regionalnych na Podkarpaciu i Lubelszczyźnie. Zeszyty Naukowe SGGW W Warszawie - Problemy Rolnictwa Światowego, 2, 277–285. https://doi.org/10.22630/PRS.2007.2.43
Bibliografia

Agro-Smak. [2007]. www.agro-smak.org.pl

Ministerstwo Rolnictwa i Rozwoju Wsi [2007]. www.minrol.gov.pl

Oleniuch I. [2007]: Produkty tradycyjne i regionalne – szansa na rozwój Podkarpacia i Polski. Zeszyty Naukowe Politechniki Rzeszowskiej. Seria Zarządzanie i Marketing 9.

Statystyki

Downloads

Download data is not yet available.