Ocena skuteczności promocji produktów regionalnych na Podkarpaciu i Lubelszczyźnie
Main Article Content
Słowa kluczowe
:
produkt regionalny, promocja żywności, skuteczność promocji
Abstrakt
Przedmiotem pracy jest próba oceny skuteczności promocji produktów regionalnych.Podstawą wnioskowania były badania ankietowe przeprowadzone w miesiącach luty i marzec 2007 r.w województwie podkarpackim i lubelskim. Dobór próby miał charakter celowy. Przeankietowano250 osób: klientów marketów, uczniów ostatnich klas dwóch szkół gospodarczych oraz mieszkańcówwsi.
Article Details
Jak cytować
Oleniuch, I., Giera, S., & Krasna, M. (2007). Ocena skuteczności promocji produktów regionalnych na Podkarpaciu i Lubelszczyźnie. Zeszyty Naukowe SGGW W Warszawie - Problemy Rolnictwa Światowego, 2, 277–285. https://doi.org/10.22630/PRS.2007.2.43
Bibliografia
Agro-Smak. [2007]. www.agro-smak.org.pl
Ministerstwo Rolnictwa i Rozwoju Wsi [2007]. www.minrol.gov.pl
Oleniuch I. [2007]: Produkty tradycyjne i regionalne – szansa na rozwój Podkarpacia i Polski. Zeszyty Naukowe Politechniki Rzeszowskiej. Seria Zarządzanie i Marketing 9.
Statystyki
Downloads
Download data is not yet available.
Rekomendowane teksty
Podobne artykuły
- Sylwia Kierczyńska, Produkcja i eksport przetworów z owoców i warzyw w Polsce , Zeszyty Naukowe SGGW w Warszawie - Problemy Rolnictwa Światowego: Tom 2 (2007)
Możesz również Rozpocznij zaawansowane wyszukiwanie podobieństw dla tego artykułu.
Licencja
Utwór dostępny jest na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa – Użycie niekomercyjne 4.0 Międzynarodowe.