Franchising jako forma prowadzenia działalności w agrobiznesie (w świetle opinii rolników)
Main Article Content
Abstrakt
Artykuł omawia podstawowe aspekty systemu franczyzy w kontekście wykorzystania tejformy działalnosci w agrobiznesie. Badania wykazały, że rolnicy, choć nie znają tej specyficznejformy współpracy jaką jest franczyza, wierzą, że można mieć pomysł na sukces finansowy wgospodarstwie rolnym oraz można być właścicielem takiego pomysłu. Najchętniej inwestowaliby wprodukcję zwierzęcą i działalność handlowo-usługową. Nie wykazują natomiast chęci dopodporządkowania się ścisłym procedurom narzuconym w ramach współpracy
Article Details
Jak cytować
Goszka, W., & Zielak, K. (2007). Franchising jako forma prowadzenia działalności w agrobiznesie (w świetle opinii rolników). Zeszyty Naukowe SGGW W Warszawie - Problemy Rolnictwa Światowego, 2, 335–341. https://doi.org/10.22630/PRS.2007.2.49
Bibliografia
Cieślik J. [2006]: Przedsiębiorczość dla ambitnych. Wydawnictwa Akademickie i Profesjonalne, Warszawa.
Pokorska B. [2004]: Przedsiębiorca w systemie franczyzowym. Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości, Warszawa.
Rześniowiecka B. [2007]: Franchising, PWE, Warszawa.
Stecki L. [1997]: Franchising. Towarzystwo Naukowe Organizacji i Kierownictwa. "Dom Organizatora", Toruń.
Tyson E., Schell J. [1998]: Small business for dummies. IDG Books Worldwide Inc.
Włodyka S. [2000]: Strategiczne umowy przedsiębiorców. C.H. Beck, Warszawa.
Statystyki
Downloads
Download data is not yet available.
Rekomendowane teksty
Podobne artykuły
- Iwona Oleniuch, Sławomir Giera, Małgorzata Krasna, Ocena skuteczności promocji produktów regionalnych na Podkarpaciu i Lubelszczyźnie , Zeszyty Naukowe SGGW w Warszawie - Problemy Rolnictwa Światowego: Tom 2 (2007)
Możesz również Rozpocznij zaawansowane wyszukiwanie podobieństw dla tego artykułu.
Licencja
Utwór dostępny jest na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa – Użycie niekomercyjne 4.0 Międzynarodowe.