Main Article Content
Article Details
Cieślik J. [2006]: Przedsiębiorczość dla ambitnych. Wydawnictwa Akademickie i Profesjonalne, Warszawa.
Pokorska B. [2004]: Przedsiębiorca w systemie franczyzowym. Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości, Warszawa.
Rześniowiecka B. [2007]: Franchising, PWE, Warszawa.
Stecki L. [1997]: Franchising. Towarzystwo Naukowe Organizacji i Kierownictwa. "Dom Organizatora", Toruń.
Tyson E., Schell J. [1998]: Small business for dummies. IDG Books Worldwide Inc.
Włodyka S. [2000]: Strategiczne umowy przedsiębiorców. C.H. Beck, Warszawa.
Downloads
- Iwona Oleniuch, Sławomir Giera, Małgorzata Krasna, Ocena skuteczności promocji produktów regionalnych na Podkarpaciu i Lubelszczyźnie , Zeszyty Naukowe SGGW w Warszawie - Problemy Rolnictwa Światowego: Tom 2 (2007)
Możesz również Rozpocznij zaawansowane wyszukiwanie podobieństw dla tego artykułu.

Utwór dostępny jest na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa – Użycie niekomercyjne 4.0 Międzynarodowe.