Main Article Content
Article Details
Almi, V., Verbeke, W., Vanhonacker, F., Nćs, T., Hersleth, M. (2011). General image and attribute perceptions of traditional food in six European countries. Food Quality and Preference, 22(1), 129-138. (Crossref)
Borowska, A. (2015). Rozpoznawalność polskiej żywności regionalnej i tradycyjnej. Biuletyn Informacyjny Agencji Rynku Rolnego, nr 1, 21-25.
Czubała, A. (2012). Rola marketingu w realizacji społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstw. Handel Wewnętrzny, wrzesień-październik, t. 1, 26-33.
Grzybek, M. (2009). Preferencje konsumentów z Podkarpacia dotyczące popytu na produkty regionalne. Journal of Agribusiness and Rural Development, nr 1(11), 103-110.
Grzybowska–Brzezińska, M. (2012). Uwarunkowania rozwoju ekokonsumpcji w zachowaniach konsumentów Północno- Wschodniej Polski. Handel Wewnętrzny, wrzesień-październik, t. 2, 209-217.
Jasiński, J., Rzytki M. (2007). Rynek produktów regionalnych i tradycyjnych. Biuletyn Informacyjny Agencji Rynku Rolnego, nr 1, 33-44.
Jąder, K. (2006). Uwarunkowania konkurencyjności produktów regionalnych w ofercie artykułów spożywczych. Prace Naukowe AR we Wrocławiu, Wrocław, nr 1118.
Jeznach, M. (2012). Jakość produktu spożywczego wśród kryteriów wyboru stosowanych przez współczesnego konsumenta. Handel Wewnętrzny, wrzesień-październik t. 2, 258-267.
Jordana, J. (2000). Traditional foods: challenges facing the European food industry. Canadian Institute of Food Science and Technology, 33(3-4), 147-152. (Crossref)
Kondraciuk, P. (2015). Czy administracja publiczna powinna wspierać promocję produktów regionalnych i tradycyjnych? Biuletyn Informacyjny Agencji Rynku Rolnego, nr 5, 18-20.
Kowalska, A., Olszańska, A., Urban, S. (2016). Marketing produktów spożywczych i gastronomii. Wyd. Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu, Wrocław.
Kowrygo, B., Górska-Warsewicz, M., Ługowska, K. (1997). Ocena preferencji konsumenckich w zakresie żywności i żywienia. Żywność. Technologia. Jakość, nr 2, 51-59.
Kuśmierczyk, K., Szepieniec-Puchalska, D. (2008). Zmiany w konsumpcji żywności w Polsce. Przemysł Spożywczy, nr 12, 6-13.
Radziszewska, A. (2015). Etnocentryczne postawy konsumentów w obliczu globalizacji konsumpcji. Handel Wewnętrzny nr 2(355), 334-346.
Stolzenbach, S., Bredie, W., Byrne, D. (2013). Consumer concepts in new product development of local foods. Traditional versus no vel honeys. Food Research International 52, 144-152. (Crossref)
Woźniak, M. (2003). Model zrównoważonego rozwoju konsumpcji. Roczniki Naukowe SERiA, t. V, z. 3, 213-216.
www. polskawliczbach.pl. Pobrano marzec 2017.
www.minrol.gov.pl/Jakosc-zywnosci/Produkty-regionalne-i-tradycyjne/Lista-produktow-tradycyjnych. Pobrano marzec 2017.
www.podkarpackiesmaki.pl/pl/kulinaria-podkarpackie/aktualnosci/art816,szlak-kulinarny-podkarpackie-smaki.html. Pobrano marzec 2017.
www.podkarpackiesmaki.pl/pl/kulinaria-podkarpackie/produkty/podkarpackie-produkty-zarejestro/. Pobrano marzec 2017.
www.produktyregionalne.pl/edc_media/List/Item-33/TinyFiles/Tabela-jt-wwwstyczen2017.pdf. Pobrano marzec 2017.
www.produktyregionalne.pl/produkty.html. Pobrano marzec 2017.
Żakowska-Biemans, S. (2012). Żywność tradycyjna z perspektywy konsumentów. Żywność. Nauka. Technologia. Jakość, nr 3(82), 5-18.
Downloads
- Maria Grzybek, Wiesław Szopiński, Znaczenie reklamy w postrzeganiu i kształtowaniu decyzji zakupowych konsumentów z gmin wiejskich województwa podkarpackiego , Zeszyty Naukowe SGGW w Warszawie - Problemy Rolnictwa Światowego: Tom 18 Nr 3 (2018)
- Maria Grzybek, Wiesław Szopiński, Preferencje konsumentów z województwa podkarpackiego podczas zakupu spożywczych produktów ekologicznych , Zeszyty Naukowe SGGW w Warszawie - Problemy Rolnictwa Światowego: Tom 16 Nr 2 (2016)
Utwór dostępny jest na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa – Użycie niekomercyjne 4.0 Międzynarodowe.