Main Article Content
Article Details
Dolina Ekologiczna Żywności Klaster (2013). Program Operacyjny Rozwoju Polski Wschodniej 2007-2013. IUNG, UE Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego.
Dżugan, M. (2016). Ekologiczne miody tylko z Podkarpacia. Gazeta Uniwersytecka pracowników i studentów UR, nr 1, 16-18.
Grzybowska-Brzezińska, M. (2004). Szanse rozwoju rynku produktów ekologicznych pochodzenia zwierzęcego. Zeszyty Naukowe. AR w Krakowie 415, seria Ekonomika 30, 61-70.
Jeznach, M. (2007). Podstawy marketingu żywności. Wyd. SGGW, Warszawa.
Jeżewska–Zychowicz, M. (2007). Zachowania żywieniowe I ich uwarunkowania. Wyd. SGGW, Warszawa.
Kawa, M., Augustyńska–Prejsnar, A. (2014). Czynniki decydujące o wyborze produktów tradycyjnych i regionalnych w opinii mieszkańców Podkarpacia. Journal of Agribusiness and Rural Development, 3(33), 51-59.
Kicińska, J. (2009). Psychologiczno – społeczne determinanty zachowań młodych nabywców na rynku dóbr konsumpcyjnych. Journal of Agribusiness and Rural Development, 4(14), 85-94.
Kuźniar, W., Witek, L. (2016). Traditional Regional Products As Part of Unique Sales Proposition in Farm Tourism in Poland. Journal Scientific Papers Series Management, Economic Engineering in Agriculture and Rural Development, Vol.16 (1)/2016, 249-252.
Kwasek, M (red.) (2013). Z badań nad rolnictwem społecznie zrównoważonym (21). Żywność ekologiczna – regulacje prawne, system kontroli i certyfikacji. Warszawa: IERiGŻ-PIB.
Lemanowicz, M. (2014) Żywność ekologiczna – innowacyjny trend w zachowaniu konsumentów. Marketing i Rynek, nr 8, 1110-1115.
Nestorowicz, R., Pilarczyk, B. (2014). Wyzwania wobec komunikacji marketingowej na rynku żywności ekologicznej w Polsce – w świetle badań konsumentów. Marketing i Rynek, nr 8, 583-589.
Niedzielski E. (2008). Uwarunkowania rozwoju rynku żywności ekologicznej – wyniki badań empirycznych. Roczniki Naukowe SERiA, t. X, z. 4, 279 - 283.
Piotrowska, A. (2014). Selected aspects of consumer behavior in the organic food market. Roczniki Naukowe SERiA, t. XXVI, z. 6, 393-396.
Pukas, A. (2014). Produkty ekologiczne i społecznie odpowiedzialne – nowe trendy w konsumpcji i ich marketingowe konsekwencje. Marketing i Rynek, nr 8, 1229-1235.
Ramowy plan działania dla żywności i rolnictwa ekologicznego w Polsce na lata 2014–2020. (2014). Ministerstwo Rolnictwa i Rozwoju Wsi, Warszawa.
Richards, T. J. (2011). The economics of organic food system: discussion. American Journal of Agricultural Economics, (94)2, 322-323. (Crossref)
Szczepaniak, W. (2012). Żywność ekologiczna przybiera na wadze. Puls Biznesu, z dn. 9.01, 10.
Szymańska, K. (2012). Żywność ekologiczna - wybrane regulacje prawne. Postępy Techniki Przetwórstwa Spożywczego, 22(2), 121-124.
Żakowska-Biemans, S. (2011a). Bariery zakupu żywności ekologicznej w kontekście rozwoju rynku żywności ekologicznej. Journal of Research and Agricultural Engineering, Vol. 56(4), 216-220.
Żakowska-Biemans, S. (2011b). Polish consumer food choices and beliefs about organic food. British Food Journal, 113(1), 122-137. (Crossref)
Downloads
- Renata Grochowska, Ewa Kiryluk-Dryjska, Przewidywanie potencjalnych rozwiązań dla wieloletnich ram finansowych UE po 2020 roku przy wykorzystaniu teorii gier , Zeszyty Naukowe SGGW w Warszawie - Problemy Rolnictwa Światowego: Tom 16 Nr 2 (2016)
Możesz również Rozpocznij zaawansowane wyszukiwanie podobieństw dla tego artykułu.
- Maria Grzybek, Wiesław Szopiński, Znaczenie reklamy w postrzeganiu i kształtowaniu decyzji zakupowych konsumentów z gmin wiejskich województwa podkarpackiego , Zeszyty Naukowe SGGW w Warszawie - Problemy Rolnictwa Światowego: Tom 18 Nr 3 (2018)
- Maria Grzybek, Wiesław Szopiński, Zachowania konsumentów na rynku produktów regionalnych i tradycyjnych , Zeszyty Naukowe SGGW w Warszawie - Problemy Rolnictwa Światowego: Tom 17 Nr 1 (2017)
Utwór dostępny jest na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa – Użycie niekomercyjne 4.0 Międzynarodowe.