Main Article Content
Article Details
Babicz-Zielińska, E., Jeżewska-Zychowicz, M. (2015). Wpływ czynników środowiskowych na wybór i spożycie żywności. Handel Wewnętrzny, 2(355), 5-18.
Barcellos, M.D., Kügler, J.O., Grunert, K.G., Wezemael, L.V., Pérez-Cueto, F.J., Ueland, Q., Verbeke, W. (2010). European consumers' acceptance of beef processing technologies: A focus group study, Innovative Food Science and Emerging Technologies, 11, 721–732. (Crossref)
Bywalec, Cz. (2007). Konsumpcja w teorii i praktyce gospodarowania. Warszawa: Wydawnictwo Naukowe PWN.
Czapski, J. (2007). Wpływ procesów przetwórczych na właściwości antyoksydacyjne owoców i warzyw. Przemysł Fermentacyjny i Owocowo-Warzywny, 11, 8-9.
Cardello, A.V., Schutz, H. G., Lesher, L.L. (2007). Consumer perceptions of foods processed by innovative and emerging technologies: A conjoint analytic study. Innovative Food Science and Emerging Technologies, 8, 73-83. (Crossref)
Deliza, R., Rosenthal, A, Abadio, F.B.D., Silva, C.H.O, Castillo, C. (2005). Application of high pressure technology in the fruit juice processing: benefits perceived by consumer, Journal of Food Engineering, 67, 241-246. (Crossref)
Górna, J. (2007). Systemy zarządzania bezpieczeństwem żywności. W: W. Łuczka-Bakuła (red.) Zarządzanie jakością, środowiskiem i bezpieczeństwem wyrobów (s. 51-90) Poznań, Prodruk.
Grunert, K.G., Wills, J.M., Fernandez-Celemin, L. (2010). Nutrition knowledge, and use and understanding of nutrition information on food labels among consumers in the UK, Appetite, 55, 177–189. (Crossref)
Grzybowska-Brzezińska, M. (2010). Determinanty wyboru produktów żywnościowych, Marketing i Rynek, 3, 26-31.
Grzybowska-Brzezińska, M., Klepacka, J. (2015). Percepcja atrybutów produktu żywności tradycyjnej. Handel Wewnętrzny, 3(356), 80-89.
Guerrero, L., Guàrdia, M.D., Xicola, J., Verbeke, W., Vanhonacker, F., Zakowska-Biemans, S. (2009). Consumer driven definition of traditional food products and innovation in traditional foods. A qualitative cross-cultural study. Appetite, 52 (2), 345-354. (Crossref)
Gutkowska, K., Kowalczuk, I., Sajdakowska, M., Żakowska-Biemans, S. (2014). Innowacyjność konsumentów wobec produktów żywnościowych pochodzenia zwierzęcego (na podstawie badań jakościowych). Marketing i Rynek, 8, 1075-1081.
Inspekcja Jakości Handlowej Artykułów Rolno-Spożywczych. (2015). Raport o stanie rolnictwa ekologicznego w Polsce w latach 2013-2014, Warszawa.
Jeżewska-Zychowicz, M. (2014). Uwarunkowania akceptacji konsumenckiej innowacyjnych produktów żywnościowych. Żywność. Nauka. Technologia. Jakość, 6(97), 5-17.
Kuźniar, P. (2015A). Wybrane nowoczesne techniki utrwalania żywności a postawy konsumentów. W: M. Gębarowski, A. Gierczak, B. Zatwarnicka-Madura (red.) Wielowymiarowość współczesnego marketingu, (s. 117-126), Rzeszów: Oficyna Wydawnicza Politechniki Rzeszowskiej.
Kuźniar, P. (2015B). Innovative solutions in food processing- selected aspects. W: A. Cholewa-Wójcik, A. Kawecka (red.). Food Product Quality and Packaging. Current State and Challenges (s. 73-80). Celje: University of Maribor, Faculty of Logistics.
Lemanowicz, M. (2015). Świadomość konsumentów na temat substancji dodatkowych stosowanych na rynku żywności w Polsce. Marketing i Rynek, 8, 332-340.
Ministerstwo Rolnictwa i Rozwoju Wsi (2016). Lista produktów tradycyjnych według województw. Pobrane 20 kwietnia 2016 z: http://www.minrol.gov.pl/Jakosc-zywnosci/Produkty-regionalne-i-tradycyjne/Listaproduktow-tradycyjnych.
Mróz, B. (2013). Konsument w globalnej gospodarce. Trzy perspektywy. Oficyna Wydawnicza SGH Warszawa.
Ollberding, N.J. Wilk, R.L., Contento I. (2010). Food Label Use and its relation to dietary intake among US adults, Journal of the American Dietetic Association. 110(8), 1233- 1237. (Crossref)
Pilska, M., Jeżewska-Zychowicz, M. (2008). Psychologia żywienia. Wybrane zagadnienia. Wyd. SGGW.
Richards, T. J. (2011). The Economics of Organic Food System: Discussion. American Journal of Agricultural Economics, (94)2, 322-323. (Crossref)
Rastogi, N.K. (2010). Opportunities and challenges in nonthermal processing of foods. W: (red.) M.L. Passos, C.P. Ribeiro: Innovation in Food Engineering. New Techniques and Products (s. 3-58). Boca Raton: CRC Press. (Crossref)
Shepherd, R., Sparks, P. (1994). Modeling food choice. W: H.J.H. MacFie. D.M.H Thomson (red), Measurement of food preferences. London: Chapman&Hall. (Crossref)
Soliva-Fortuny, R., Balasa, A., Knorr, D., Martin-Belloso, O. (2009). Effect of pulsed electric fields on bioactive compounds in foods: a review. Trends in Food Science and Technology, 20, 544-556. (Crossref)
Żakowska-Biemans, S. (2009). Bezpieczeństwo żywności w opinii polskich konsumentów. Bromatologia i Chemia Toksykologiczna, 42(3), 1000-1005.
Downloads
- Dorota Kozioł-Kaczorek, Struktura obszarowa rolnictwa w Norwegii , Zeszyty Naukowe SGGW w Warszawie - Problemy Rolnictwa Światowego: Tom 16 Nr 3 (2016)
Możesz również Rozpocznij zaawansowane wyszukiwanie podobieństw dla tego artykułu.
- Wiesława Kuźniar, Marta Kawa, Konsumenci wobec regionalnych produktów tradycyjnych w kontekście ogólnoświatowych zmian w zachowaniach konsumentów na rynku żywności , Zeszyty Naukowe SGGW w Warszawie - Problemy Rolnictwa Światowego: Tom 18 Nr 4 (2018)
Utwór dostępny jest na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa – Użycie niekomercyjne 4.0 Międzynarodowe.