Main Article Content
Article Details
Agricultural and Food Quality Inspection (2017). Raport o stanie rolnictwa ekologicznego w Polsce w latach 2015 2016. GIJHARS, Warszawa.
Atănăsoaie, G. (2011). Distribution on the organic foods markets. Journal of Horticulture Forestry and Biotechnology, 15(3), 19-25.
Chmielak, A. (2000). Trwały i zrównoważony rozwój a zmiany instytucjonalne. Ekonomia i Środowisko, 1,7-23.
Czubała, A. (2001). Dystrybucja produktów. PWE, Warszawa.
Doležalova, H., Pícha, K., Navratil, J. (2009). Analysis of the organic food marketing – chain store companies (South Bohemia). Agric. Econ. – Czech, 55(9), 446-458. (Crossref)
Jones, P., Clarke-Hill, C., Shears, P., Hillier, D. (2001). Case Study. Retailing Organic Foods. British Food Journal, 103(5), 359-365. (Crossref)
Łuczka-Bakuła, W, Smoluk-Sikorska, J. (2011). Quality as a criterion for purchasing decisions of the organic food consumers. Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu, 216, 214-222.
Łuczka-Bakuła, W. (2007). Rynek żywności ekologicznej. Wyznaczniki i uwarunkowania rozwoju. PWE, Warszawa.
Łuczka-Bakuła, W., Smoluk-Sikorska, J. (2010). Poziom cen produktów ekologicznych w handlu detalicznym. Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Handlu i Usług, 20, 39-48.
Meredith, S., Willer, H. (2016). Organic in Europe. Prospects and Developments 2016. Brussels: IFOAM, FiBL.
Pilarczyk, B. (1999). Promocja i reklama. In: H. Mruk, B. Pilarczyk, B. Sojkin, H. Szulce (eds.) Postawy marketingu. Wyd. AE w Poznaniu.
Pilarczyk, B., Nestorowicz, R. (2010). Marketing ekologicznych produktów żywnościowych. Wolters Kluwer, Warszawa
Richter, T., Hempfling, G. (2003). Supermarktketten und ihre Stellung im Bio-Markt, FIBL-Arbeitspapier 2003. Accessed 16 January 2015 from: http://orgprints.org/2632/01/richter-2003-FiBL-Supermarkstudie-Biofach.pdf.
Rogoda, B. (2003). Decyzje cenowe przedsiębiorstw: pomocnicze materiały dydaktyczne. Wyd. UE w Krakowie.
Santucci, F.M., Marino, D., Schifani, G., Zanoli, R. (1999). The marketing of organic food in Italy. Medit, 4, 8-14.
Szczepankiewicz, W. (2004). Organizacja źródeł zaopatrzenia i rola handlu detalicznego w kanałach rynku. In: J. Szumilak (ed.) Handel detaliczny. Funkcjonowanie i kierunki rozwoju. Oficyna Ekonomiczna, Kraków.
Szulce, H. (1998). Struktury i strategie w handlu. PWE Warszawa.
Wier, M., Calverly, C. (2002). Market potential for organic foods in Europe. British Food Journal, 104(1), 45-62. (Crossref)
Willer, H., Lernoud, J. (eds.) (2017). The world of organic agriculture. Statistics and emerging trends 2017. Frick: FiBL.
Żakowska-Biemans, S., Gutkowska, K. (2003). Rynek żywności ekologicznej w Polsce i w krajach Unii Europejskiej. Wyd. SGGW, Warszawa.
Zdrojewska, I. (2017). Raport o stanie rolnictwa ekologicznego w Polsce 2015-2016. IJHARS, Warszawa.
Downloads
Utwór dostępny jest na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa – Użycie niekomercyjne 4.0 Międzynarodowe.