Main Article Content
Article Details
Christiaans, L. (2012). International Employer Brand Management. A Multilevel Analysis and Segmentation of Students’ Preferences. Hohenheim: Universität Hohenheim.
Hofstede, G., Hofstede G. Minkov, M. (2011). Kultury i organizacje. Zaprogramowanie umysłu. Warszawa: PWE, wyd. zm.
Korach, R. (2009). Nagroda i kara. Profesjonalna ocena pracownika. Gliwice: Helion One Press, 99.
Kozłowski, M. (2012). Employer branding. Budowanie wizerunku pracodawcy krok po kroku. Warszawa: Oficyna Wolters Kluwer Polska Sp. z o.o.
Ratajczak, M. (red.). (2006). Pomiędzy kulturami. Szkice z komunikacji międzykulturowej. Wrocław: Wyd. Uniwersytetu Wrocławskiego.
Wojtaszczyk, K. (2012). Employer branding czyli zarządzanie marką pracodawcy. Uwarunkowania, procesy, pomiar. Łódź: Wyd. Uniwersytetu Łódzkiego.
http://geert-hofstede.com/ukraine.html [Access: September 2015].
http://geert-hofstede.com/united-kingdom.html [Access: September 2015].
http://geert-hofstede.com/turkey.html [Access: September 2015].
Downloads
- Agnieszka Thier, Łukasz Popławski, Problems of Water Management in Agriculture in the World , Zeszyty Naukowe SGGW w Warszawie - Problemy Rolnictwa Światowego: Tom 16 Nr 4 (2016)
Możesz również Rozpocznij zaawansowane wyszukiwanie podobieństw dla tego artykułu.
- Inga Oleksiuk, Agnieszka Werenowska, Geographical Indications and Traditional Specialities: Case Study of Poland , Zeszyty Naukowe SGGW w Warszawie - Problemy Rolnictwa Światowego: Tom 18 Nr 3 (2018)
Utwór dostępny jest na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa – Użycie niekomercyjne 4.0 Międzynarodowe.