Main Article Content
Article Details
Burchart-Korol D., Furman J. [2007]: Zarządzanie produkcją i usługami. Wyd. Politechniki Śląskiej, Gliwice.
Górska-Warsewicz H., Świątkowska M., Krajewski K. [2009]: Model zintegrowanej komunikacji rynkowej: aspekt zarządzania produktem i marką na rynku żywności. Wyd. SGGW, Warszawa.
Gutkowska K., Ozimek I. [2005]: Wybrane aspekty zachowań konsumentów na rynku żywności – kryteria zróżnicowania. Wyd. SGGW, Warszawa.
Olejniczak T. [2007]: Innowacja produktowa na rynku żywności- postrzeganie, wpływ na zachowania nabywcze konsumentów. [W:] Innowacje w marketingu 4.0, T. Czuba, M. Reysowski, M. Skurczyński (red.). Wyd. Uniwerystetu Gdańskiego, Sopot,.
Rynek owoców i warzyw. [2010]: Wyd. Instytut Ekonomiki Rolnictwa i Gospodarki Żywnościowej, czerwiec.
Sojkin B., Małecka M., Olejniczak T., Bakalarska M. [2009]: Konsument wobec innowacji produktowych na rynku żywności. Wyd. Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu, Poznań.
Wiązek-Kubiak A., Balcerowicz E. [2009]: Determinanty rozwoju innowacyjności firmy w kontekście poziomu wykształcenia pracowników. PARP, Warszawa.
Downloads
- Mariusz Grębowiec, Produkty regionalne i tradycyjne jako element budowania konkurencyjnej oferty produktów żywnościowych w Polsce i innych krajach Europy , Zeszyty Naukowe SGGW w Warszawie - Problemy Rolnictwa Światowego: Tom 17 Nr 2 (2017)
- Mariusz Grębowiec, Grupy producentów owoców i warzyw jako element współczesnego kształtu funkcjonowania polskich gospodarstw w Unii Europejskiej , Zeszyty Naukowe SGGW w Warszawie - Problemy Rolnictwa Światowego: Tom 16 Nr 1 (2016)
- Mariusz Grębowiec, Wpływ integracji Polski z Unią Europejską na zmiany w podejściu do zapewnienia jakości produktów żywnościowych , Zeszyty Naukowe SGGW w Warszawie - Problemy Rolnictwa Światowego: Tom 12 Nr 1 (2012)
- Mariusz Grębowiec, Rola produktów tradycyjnych i regionalnych w budowaniu konkurencyjnej oferty regionu małopolskiego w Unii Europejskiej na przykładzie Obwarzanka Krakowskiego , Zeszyty Naukowe SGGW w Warszawie - Problemy Rolnictwa Światowego: Tom 14 Nr 2 (2014)
- Mariusz Grębowiec, Rola produktów tradycyjnych i regionalnych w podejmowaniu decyzji nabywczych przez konsumentów na rynku dóbr żywnościowych w Polsce , Zeszyty Naukowe SGGW w Warszawie - Problemy Rolnictwa Światowego: Tom 10 Nr 2 (2010)
- Mariusz Grębowiec, Wpływ integracji Polski z Unią Europejską na przemiany jakości produkcji przedsiębiorstw rolno-spożywczych , Zeszyty Naukowe SGGW w Warszawie - Problemy Rolnictwa Światowego: Tom 8 (2009)
Utwór dostępny jest na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa – Użycie niekomercyjne 4.0 Międzynarodowe.