Main Article Content
Article Details
Aaker D.A. [2002]: Building Strong Brands. The Free Press, Nowy Jork.
Altkorn J. [1999]: Strategia marki. PWE, Warszawa.
Calderon H., Cervera A., Molla A. [1997]: Brand assessment: a key element of marketing strategy. Journal of Product and Brand Management, nr 5, ss. 293-304. (Crossref)
Dębski M. [2007]: Architektura marek jako narzędzie budowania przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstwa. Marketing i Rynek, nr 5, ss. 14-21.
Frons-Stankiewicz B. [1969]: Psychologiczne aspekty oceny opakowań. Opakowanie, nr 6.
Górska-Warsewicz H. [2003]: Opakowania na rynku żywności. Przemysł Spożywczy, nr 8, ss. 66-85.
Górska-Warsewicz H. [2006]: Jak pozycjonować marki mleczarskie? Przegląd Mleczarski, nr 5, ss. 56-57.
Górska-Warsewicz H., Pałaszewska-Reindl T. [2002]: Marka na rynku produktów żywnościowych. Wyd. SGGW, Warszawa.
Jeran A. [2005]: Funkcja promocyjna opakowania. Marketing i Rynek, nr 4, s. 19.
Jerschina J. [2001]: Co to jest wartość marki (Brand Equity)? CEM.
Kall J. [2005]: Tożsamość marek należących do sieci detalicznych. AE Kraków.
Kłeczek R. [2006]: Wprowadzanie marki na rynek. [W:] J. Kall, R. Kłeczek, A. Sagan: Zarządzanie marką. Oficyna Ekonomiczna, Kraków.
Kotler Ph., Trias de Bes F. [2004]: Marketing lateralny. PWE, Warszawa.
Urbanek G. [2002]: Zarządzanie marką. PWE, Warszawa.
Witek-Hajduk M. K. [2001]: Zarządzanie marką. Difin, Warszawa
Żurawik B., Żurawik W. [1996]: Zarządzanie marketingiem w przedsiębiorstwie. PWE, Warszawa.
Downloads
Utwór dostępny jest na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa – Użycie niekomercyjne 4.0 Międzynarodowe.