Main Article Content
Article Details
Bodnar, K., Szel Hodi, M., Skobrak Bodnar, E. (2014). Acceptance of the meat of wild ungulates among the hungarian consumers. Agronomy Series of Scientific Research/Lucrari Stiintifice Seria Agronomie, 57(1), 35-38.
Chardonnet, P., Clers, B.D., Fischer, J., Gerhold, R., Jori, F., Lamarque, F. (2002). The value of wildlife. Revue scientifique et technique-Office international des epizooties, 21(1), 15-51. (Crossref)
Górecka, J., Szmańko, T. (2010). Walory żywieniowe dziczyzny (Nutritional value of game meat). Magazyn Przemysłu Mięsnego, 1-2, 20-21.
Jaworski, M., Fabisiak, A. (2017). Psychospołeczne determinanty wyboru żywności (Psychosocial determinants of choice of the food). Zeszyty Naukowe Uczelni Vistula, (54 (3) Turystyka III), 17-29.
Kłosiewicz-Górecka, U., Słomińska, B. (2005). Informacja w budowaniu pozycji rynkowej małej i średniej firmy (Information in building the market position of small and medium-sized company). Wydawnictwo Instytutu Rynku Wewnętrznego i Konsumpcji, Warszawa.
Kwiecińska, K., Kosicka-Gębska, M., Gębski, J. (2015). Poziom bezpieczeństwa jako czynnik warunkujący konsumpcję dziczyzny (Safety level as a factor determining venison consumption). Problemy Higieny i Epidemiologii, 96(3), 594-597.
Kwiecińska, K., Kosicka-Gębska, M., Gębski, J. (2016). Wyzwania dla rozwoju rynku dziczyzny w Polsce (Challenges for the development of the game market in Poland). Problemy Rolnictwa Światowego, 16(31), 251-260.
Kwiecińska, K., Kosicka-Gębska, M., Gębski, J. (2017). Wpływ tradycji rodzinnych na zachowania konsumentów wobec dziczyzny (Effect of family tradition on consumers behaviour towards game meat). Studia Ekonomiczne, 330, 86-95.
Maciejewski, G. (2010). Ryzyko w decyzjach nabywczych konsumenta (Risk in consumer purchasing decisions), Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach, Katowice.
Maciejewski, G. (2011). Ryzyko jako determinanta zachowań zakupowych konsumentów (Risk as a determinant of consumer purchasing behaviour). Studia i Materiały Polskiego Stowarzyszenia Zarządzania Wiedzą, 52, 85 96.
Makała, H. (2014). Kultura żywieniowa a turystyka–obszary wspólnych zainteresowań (A food culture tourism – areas of common interests). Zeszyty Naukowe. Turystyka i Rekreacja, 1(13), 133-145.
Ozimek, I., Tomaszewska, M. (2011). Znaczenie wybranych źródeł informacji o produktach żywnościowych dla konsumentów (Importance of selected sources of food information for consumers). Handel Wewnętrzny, 2(331), 48-56.
Rudnicki, L. (2000). Zachowanie konsumentów na rynku (Consumer behaviour on the market). Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa.
Rozporządzenie Ministra Środowiska z dnia 11 marca 2005 r. w sprawie ustalenia listy gatunków zwierząt łownych (Dz.U. 2005 nr 45 poz. 433) z późn. zm.
Ustawa z dnia 13 października 1995 r. Prawo łowieckie (Dz.U. 1995 nr 147 poz. 713) z późn. zm.
Downloads
- Małgorzata Kosicka-Gębska, Jerzy Gębski, Maria Jeznach, Katarzyna Kwiecińska, Agnieszka Tul Krzyszczuk, Charakterystyka porównawcza zachowań nabywczych polskich konsumentów mięsa na tle porównań międzynarodowych , Zeszyty Naukowe SGGW w Warszawie - Problemy Rolnictwa Światowego: Tom 17 Nr 1 (2017)
- Katarzyna Kwiecińska, Jerzy Gębski, Małgorzata Kosicka-Gębska, Wyzwania dla rozwoju rynku dziczyzny w Polsce , Zeszyty Naukowe SGGW w Warszawie - Problemy Rolnictwa Światowego: Tom 16 Nr 3 (2016)
- Małgorzata Kosicka-Gębska, Jerzy Gębski, Oczekiwania i obawy związane z wprowadzeniem do obrotu produktów i żywności pochodzących z modyfikacji genetycznych , Zeszyty Naukowe SGGW w Warszawie - Problemy Rolnictwa Światowego: Tom 9 (2009)
- Małgorzata Kosicka-Gębska, Spożycie mięsa drobiowego w Polsce po integracji z Unią Europejską , Zeszyty Naukowe SGGW w Warszawie - Problemy Rolnictwa Światowego: Tom 12 Nr 1 (2012)
- Małgorzata Kosicka-Gębska, Jerzy Gębski, Natalia Przeździecka, Tendencje zmian w spożyciu mięsa wołowego w Polsce w latach 2000-2009 , Zeszyty Naukowe SGGW w Warszawie - Problemy Rolnictwa Światowego: Tom 10 Nr 2 (2010)
Utwór dostępny jest na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa – Użycie niekomercyjne 4.0 Międzynarodowe.